środa, 11 września 2013

Instagram. Sierpień

Patrzę na Jej zdjęcia, jest ich tyle... Tu biegnie, tam skacze. Uśmiecha się. Na zdjęciach nie widać Jej humorów, nie ma na nich mojej złości ani naszych wspólnych łez...

Ale dziś* chce Ją tylko tulić, nosić na rękach, dokroić ciasto na deser, łapać Jej każdy uśmiech i każdą łzę.


Zdjęcia z telefonu. Sierpień 2013.























Bo życie jest piękne..
g.


* Tuż obok, w sąsiedztwie wydarzyła się tragedia. Świat stanął w miejscu, a doktorat nie ma dziś znaczenia...


26 komentarzy:

  1. Trzymajcie się dziewuszki !! Tulimy mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te boleści..., chyba jednak dobrze, że potrafimy współodczuwać.
    Zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto nauczył Jagę takie mega banie robić? Zaimponowała mi!;D
    Takie chwile nam przypominają, co jest naprawdę ważne! i uświadamiają więź, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama, Marla zupełnie sama! Super sprawa :)
      Takie chwilę, ogrom tragedii mnie kładzie na posadzkę..
      A potem cieszę się wszystkim, serio już się przestałam stresować obroną..

      Usuń
  4. jak często, jak czytam, co i jak piszesz, mam wrażenie, że sama mogłabym być autorką tych myśli i słów. Dlatego, tak lubię tu do Was zaglądać. Jagodynka taka piękna dziewczynka. Ściskamy Was mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uścisk ciepły przesyłam, od siebie i Rudego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie chwile są bezcenne... aż miło popatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  7. A co się stało? (jeśli można zapytać?)
    Zdjęcia piękne. Jagódka urocza.
    Pozdrawiam i życzę samych dobrych dni.
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie pytac. Ja zapytalam, i teraz nie moge przestac myslec ani sie otrzasnac. Ludzkie tragedie, na ktore nie mamy wplywu. Ale z dziecmi w roli glownej, wiec matki bola podwojnie, nawet, jezeli historie pozostaja anonimowe. Dla tych, dla ktorych anonimowe nie sa - musza byc przygniatajace. Sciskamy mocno.

      Usuń
    2. Stało się coś co nigdy nie powinno się nigdzie stać :( Ale naprawdę to nie jest miejsce na takie informacje. Asia dzięki..

      Usuń
  8. fajnie Was znowu popodglądać :) mam wrażenie, że nasze dziewczyny by się polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj na pewno... chyba że Jagoda miałaby gorszy dzień :)

      Usuń
  9. Też chyba wolę nie wiedzieć, takie jesteście fajne obie, kochajcie się i żyjcie na całego a nic złego stać Wam się nie może. Otaczam Was również ciepłą myślą, jak ochronką od zła. Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo... Z nami i u nas wszystko ok. U sąsiadki niestety żałoba :(

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj, przepraszam.. Wiele okrutnych rzeczy dzieje się na świecie, często słyszymy informacje, widzimy w telewizji i aż wierzyć się nie chce. Gdy to dotyka kogoś z naszych bliskich (nawet jeśli nie rodziny) to serce pęka :( Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  11. Bo w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil warto żyć.
    Uściski dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ponownie monotematyczne, czyli "Ależ u Was pięknie kolorowo, bajkowo"! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh jak sobie pomyślę, ze cos by miało spotkać moją malutką to aż mnie ściska !
    Jagódka jest śliczna ! ;)
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś niesamowitego...
    Chciałoby się wejść do środka tych zdjęć, zamienić w Jagodę, przeżyć to co Ona...
    Cudowniaste...

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś niesamowitego...
    Chciałoby się wejść do środka tych zdjęć, zamienić w Jagodę, przeżyć to co Ona...
    Cudowniaste...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...