środa, 6 czerwca 2012

Przepisy babci Aleksandry

Tak strasznie podobają mi się te urocze zeszyty na przepisy, że wiedziałam że długo nie wytrzymam ;) Zrobiłam przepiśnik rozmiaru A5 na Dzień Mamy, prezent baardzo mocno spóźniony, dopiero za 2 dni wyruszy do Polski... Na szczęście Mama wie co i jak tu się dzieję :)

Postanowiłam pozatym zgłosić go na wyzwanie bloga Na Strychu Dodaj - kwiaty.
Kwiatek jest ;) i to z zestawu Bazoo Dovercraft, w które można zaopatrzyć się w stryszkowym sklepiku (o tu) i papier kwiecisty jest (Basic Grey z kolekcji PB&J fluffer nutter).

A tak prezentuje się całość (kolorki dostosowane do maminego gustu ;)



Jagoda z uporem starała się zawiązać kokardkę.


O nie! Perełka odpadła... "Mamoo! Jagoda pomoże!"


Gotowe! Uff...


Właśnie zauważyłam zupełnie niezamierzone podobieństwo retro pani z okładki przepiśnika do tej ze znaczka bloga Na Strychu ;)


Zapraszam do zabawy!

2 komentarze:

  1. hehehe
    faktycznie Panie do siebie pasują :)))
    Przepiśnik na pewno bardzo się spodobał!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepiku NaStrychu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...