czwartek, 17 maja 2012

Nie-scrapy

Mialam robic scrapy, ale cos mi nie wychodza. Podobaja mi sie u innych (zwlaszcza Anny Marii) i inspiruja, ale moje kazde podejscie konczy sie rozczarowaniem i niezadowoleniem... No nic, moze potrzeba czasu. Wiec robie kartki dla poprawy humoru. I tu bedzie ich mala seria z ostatniego miesiaca.

Najpierw kartka koszula na taty imieniny z projektu pokazanego w magazynie 30 x 30 DT ILS http://blog.ilowescrap.com.pl/2012/04/30-x-30-magazyn-dt-ils.html by Anula. Uzylam papieru Fancy Pants Design z kolekcji Baby Mine (adore) z ktorego powstal pulower a koszula z wspomnianego powyzej zestawu ze spozywczaka :) Guziczki z Mama Mini (a jakze! ), no i tyle. 


Kartka dla Frania, nowonarodzonego synka mojej przyjaciolki. Troche trwalo jej zrobienie, projekt byl zmieniany kilka razy... no ale jest, w koncu. I jestem z niej bardzo zadowolona. Papier w kropki firmy Graphic 45, Little Darlings Collection (Baby Borders), a ten z sowkami to Fancy Pants Design z kolekcji Baby Mine (by the inch). Buciki skopiowane od wycinanki http://pracowniawycinanki.blogspot.com/2010/11/kartka-powitalna.html


A po otworzeniu...


Napredce wczoraj wykonana urodzinowa karteczka dla tesciowej. Slodka, babeczkowa :) Z papieru We R Memory Keepers, Love Struck (Love Notes). Stempel babeczka pokolorowany koreanskimi kredkami swiecowymi (da sie!;) pozyczonymi od Jagodki :) Guziczki - Mama Mini.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każde słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...