środa, 12 września 2012

Wyzwanie fotograficzne 3- TWOJE OCZY

O rety, pokaz piekno swojego wzroku... Trudne, trudne jak diabli, bo ciezko zrobic zdjecie samemu sobie, oczetom swoim... No i one jakies takie.. Nie lubie swoich zdjec... gdybyscie wiedzialy ile ujec wyrzucilam zanim wybralam jedno jak cie moge...
Noc dzisiaj byla ciezka, Jagoda sobie histerie uzadzala, probowala zrzucic mnie z lozka, ze ona chce sama, mama idz do mojego... Och, nawet nie chce mi sie tlumaczyc.

Moje oko na maroko, a w zasadzie dwa ;) I troche mnie... inaczej nie umiem ;)


Sciskam i przesylam oko! g.

10 komentarzy:

  1. żartujesz? jest ok. bardzo bardzo ok!
    wyśpij się dzisiejszej nocy za siebie i za mnie, bo czeka mnie pobudka przed świtem jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten swit to o ktorej teraz? uff, no zobaczymy co to dzisiaj bedzie.. bo ostatnio mamy nocne maratony;)

      Usuń
    2. chyba w różnych miejscach na ziemi różnie świta ;)
      przesadziłam trochę, ale budzik zadzwoni mi o 4, więc wstanę pewnie 4:30

      maraton poważna sprawa, przeżywają najsilniejsi ;p

      Usuń
  2. Mój chłopiec skończył mnie budzić w nocy około czwartych urodzin. Jakby mi ktoś opowiadał, że tak będzie to chyba bym nie uwierzyła. Na Twoim zdjęciu nieprzespanej nocy nie widać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, to jeszcze tylko 1,5 roku... aaaa! Ale juz byl spokoj, juz bylo dobrze no i znowu od kilku nocy jest zabawa :(.. Dobrze, choc ze nie widac. Pozdrawiam rowniez!

      Usuń
  3. Jagna mnie przestała budzić w wieku... 11 miesięcy.
    Franek jeszcze potrzebuje w nocy wody do picia, no i mu te zębiska wyłażą, więc jeszcze ze 3 razy wstaję do niego, czasami częściej. Na szczęście dam mu pić i za minutkę jest cisza...
    Twoje oczy są cudnie czekoladowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda już raz kiedyś też przestała..ach ale tak co krok wraca sezon ;) Teraz sa nocne cyrki, czyli coś mi nie gra, nie wiem co i już! Aaa...aż strach się do łóżka położyć :)

      Usuń
  4. brązowe oczy, piękne, z blaskiem pomimo nieprzespanej nocy :)
    ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieprzespanej nocy nie widac ani ciut ciut :)

    Pozdrawia Niezawodna Ciocia M. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...