piątek, 28 grudnia 2012

Cięcie poświąteczne

Czas już był na cięcie... nadażyła się okazja, raz ciach i po kłopocie.
Włoski krótkie całkiem. Przynajmniej chwilowo kołtuny przestaną być naszą zmorą ;)
Jagoda z bardzo poważną miną zniosła dzielnie wszystkie 'zamknij oczka' 'pochyl główkę' 'nie przechylaj się, bo z fotela zlecisz'...


A ja powiedziałam nie, nie ścinam. W tym grudniu nie farbuje, nie wariuje.
Poszukuje prostoty i może w długich włosach ją odnajdę.
Ot przemyślenia na koniec roku...
g.

15 komentarzy:

  1. Pewnie! Prostota jest na topie :)
    Pozdrawiam mala dzielna Jagode!

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem całkiem? jak Lenonowe? takie krótkie? foto daj obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo prawie ;) taki bob modniasty wyszedł, a i zdjęcie napewno się pojawi ;)

      Usuń
    2. niecierpliwie czekam:) domyślam się, że wyszło bomba!

      Usuń
  3. Nie ma lepszego sposobu na życie nad wygodny, więc i o włosy trzeba w tym temacie zadbać :). Popieram zapuszczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ot co! ;) Ale Ty nie zapuszczaj broń Boże, bo masz fajne te krótkie!

      Usuń
    2. Kiedyś zapuszczę, już mnie nawet korci, ale póki dziecka małe, nie ma opcji :)

      Usuń
  4. a ja ścięłam! co mi tam:P ścięłam właśnie i zafarbowałam, bo zmiany potrzebowałam i już... ściskam ciepło i dobrego dnia dla Ciebie
    córcia ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super, ja pierwszy raz od dawna opuściłam grudniowe ścinanie ;)) Ale dobrze jest.. Buźka Aniu!

      Usuń
  5. no i ja nie ścinam, choć gdybym miała zapuścić to i tak mnie czeka wizyta u fryzjera, chyba że chcę wyglądać jak Limahl :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) A widzisz, ja ostatnio ścięłam tak, że nic tylko zapuszczać... choć zobaczymy jak długo wytrzymam ;)

      Usuń
  6. Ha, ha moje też ostatnio wylądowały u fryzjera :) Bo sama to zawsze schody z grzywek im robię :) I tam tez grzeczne, usłuchane, żadne pociągnięcie nie zabolało :)
    Dziewczyny podcięły a mama też zapuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jakaś magia fryzjera! ;) O tak, za krótka grzywka to moja specjalność... grr

      Usuń

Dzięki za każde słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...